Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Blog / Knowledge base

Aktualizace: 30. říjen 2020

Změny v importu slevových kódů od 1. 12. 2020

Pokud používáte v Mailocatoru slevové kódy, prosím, věnujte pozornost následující informaci

Od 1. 12. 2020 je vyžadován platný datum expirace u všech typů kódů

Pokud používáte pouze denní kódy, následující změny se vás netýkají.

Pokud používáte unikátní kódy, je třeba:
ověřit datum expirace unikátních kódů, která musí být platná pro období, ve kterém unikátní kódy používáte.

Od 1. 12. 2020 budou ignorované kódy, které budou mít neplatný datum expirace (např. 20201130).


Aktuálně probíhá kontrola kódů - pokud používáte expirované kódy, v monitoringu naleznete toto varování. V takovém případě je třeba co nejdříve opravit expiraci následujícím způsobem:



Oprava expirace dárkových kódů


Otevřete si správu promokódů a vyexportujte si seznam dostupných kódů.


Kódy si také můžete vyexportovat do CSV.


Příklad unikátních kódů platných do 30. ledna 2021:

abc;20210130;;
Abcd;20210130;;
Abcdef;20210130;;
Opravte datum expirace tak, aby:
nebyl starší než dnešní datum,
nepřesahoval jeden rok.




Současné kódy smažte.
Naimportujte nové nebo s upravenou expirací.

POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

SOUVISEJÍCÍ

Návod na vlastní design pro kolo štěstí

Postup pro vytvoření kola štěstí s vlastním HTML a CSS kódem

Jak na Thank you page v Mailocatoru?

Podívejte se jak lépe přivést své budoucí zákazníky zpátky na svůj web pod dokončení ověřovacího procesu.

Kolo štěstí

Oblíbeným gamifikačním prvkem je kolo štěstí, ve kterém je uživateli nabídnutá odměna za poskytnutí údajů nebo přihlášení odběru k newsletterů.

Označení konverze kampaně pomocí akcí

Kde nedochází k automatickému označení kampaně jako konvertované (např. přihlášení k newsletteru), je možné konverzi přidat pomocí akce a lépe tak vyhodnotit úspěšnost kampaně.

Laboratoř pro testování scénářů

Snadná cesta, jak si ověřit funkčnost scénáře v Mailocatoru je spustit laboratoř, kde vidíte celý průběh zpracování v čase včetně vyhodnocení podmínek a akcí uživatele

Vypnutí a zapnutí Mailocatoru parametrem v URL

Pokud potřebujete načas omezit kampaně a není k dispozici UTM parametr, můžete použít interní parametr Mailocatoru

Stojíte na začátku?

Individuální poradenství

Nevíte, jak zlepšit výsledky vašich kampaní, anebo máte pochybnosti o efektivitě vaší práce? Rádi vám poradíme přímo s vašimi daty a ve vašich kampaních.

Vyberte si, s čím chcete poradit, která data vašich kampaní zlepšit a které novinky vás zajímají.

Zeptejte se...

Školení

Vyberte si z nabídky našich školení, nejsou omezená platformou, mohou být pojatá obecně ale i přesně zacílená na vaše potřeby. Místo školení nerozhoduje.

- obecné školení
- školení na míru
- on-line školení

Nabídka školení

Technická podpora

Pracovníci naší technické podpory jsou vám ochotni kdykoli poradit s vašimi dotazy. Ať již se týkají vlastního nastavení nebo jeho kontroly.

Jsme vám k dispozici on-line - e-mail, instant messaging - i prostřednictvím telefonu.