Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Blog / Knowledge base

Aktualizace: 11. duben 2020

Začínáme s e-mail marketingem

Máme pro vás několik rad a tipů, které vám mohou pomoci vyhnout se počátečním chybám, nastartovat celý marketingový proces a zůstat v mantinelech GDPR.

Máme pro vás několik rad a tipů, které vám mohou pomoci vyhnout se počátečním chybám, nastartovat celý marketingový proces a zůstat v mantinelech GDPR.

Přpravte si vstupní seznam kontaků

Použít můžete třeba adrsář svých zákazíků, kteří u vás v nakoupili nebo kontakty, ke kterým máte oprávněný souhlas.
Veškeré kontakty bez souhlasu, neověřené nebo nakoupené vynechte (nebo rovnou smažte). V opačném případě riskujete právní postih a navíc se dříve či později dostanete na černou listinu a budete mít problém doručit zprávy i ověřeným adresátům.




Zvolte si spolehlivého poskytovatele e-mailových služeb

Základním kritériem je doručitelnost. Bez technologického zázemí bude vždy problém doručit hromadnou poštu adrsátům freemailových služeb - což bude téměř s jistotou více jak 80% všech vašich kontaktů.
Rozeslání pošty vám zajístí jakákoliv služba, těch spolehlivých je ale jen několik, v našem regionu jednotky. Přečtěte si srovnání mailongových služeb.
Doporučujeme využít renomovaných poskytovatelů mailingu, určitě se vyhněte free službám a podezřelým službám v zahraničí.
Navíc, pokud bude váš poskytovatel mimo EU, velmi pravděpodobně se dostanete do rozporu s GDPR.




Každý ověřený kontakt má svou cenu

Vytvřejte pobídky a sbírejte kontakty na své budoucí zákazníky.
Pro sběr kontaktů existuje řada nástrojů, které rezpoznají nové návštěvníky, osloví je a získají kontakt. To samo o sobě ale nestačí, ke kontaktu je třeba získat souhlas, je tedy třeba sběr kontaktů s vaším poskytovatelm mailingu. To u zaběhnutých služeb obvykle není problém. Přehled nástrojů pro sběr kontaktů.
Někdy sběr konatktů umožňuje i samotná mailingová služba, ale výkon takového sběru nedosahuje parametrů profiesionálního nástroje. A protože každý měsíc s rostoucí databází má vyšší marektingový potenciál, určitě doporučujeme využít některý z profesionálních nástrojů, rozhodně se to vyplatí.




POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

SOUVISEJÍCÍ

Návod na vlastní design pro kolo štěstí

Postup pro vytvoření kola štěstí s vlastním HTML a CSS kódem

Jak na Thank you page v Mailocatoru?

Podívejte se jak lépe přivést své budoucí zákazníky zpátky na svůj web pod dokončení ověřovacího procesu.

Kolo štěstí

Oblíbeným gamifikačním prvkem je kolo štěstí, ve kterém je uživateli nabídnutá odměna za poskytnutí údajů nebo přihlášení odběru k newsletterů.

Označení konverze kampaně pomocí akcí

Kde nedochází k automatickému označení kampaně jako konvertované (např. přihlášení k newsletteru), je možné konverzi přidat pomocí akce a lépe tak vyhodnotit úspěšnost kampaně.

Laboratoř pro testování scénářů

Snadná cesta, jak si ověřit funkčnost scénáře v Mailocatoru je spustit laboratoř, kde vidíte celý průběh zpracování v čase včetně vyhodnocení podmínek a akcí uživatele

Vypnutí a zapnutí Mailocatoru parametrem v URL

Pokud potřebujete načas omezit kampaně a není k dispozici UTM parametr, můžete použít interní parametr Mailocatoru

Stojíte na začátku?

Individuální poradenství

Nevíte, jak zlepšit výsledky vašich kampaní, anebo máte pochybnosti o efektivitě vaší práce? Rádi vám poradíme přímo s vašimi daty a ve vašich kampaních.

Vyberte si, s čím chcete poradit, která data vašich kampaní zlepšit a které novinky vás zajímají.

Zeptejte se...

Školení

Vyberte si z nabídky našich školení, nejsou omezená platformou, mohou být pojatá obecně ale i přesně zacílená na vaše potřeby. Místo školení nerozhoduje.

- obecné školení
- školení na míru
- on-line školení

Nabídka školení

Technická podpora

Pracovníci naší technické podpory jsou vám ochotni kdykoli poradit s vašimi dotazy. Ať již se týkají vlastního nastavení nebo jeho kontroly.

Jsme vám k dispozici on-line - e-mail, instant messaging - i prostřednictvím telefonu.