Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Blog / Knowledge base

Aktualizace: 11. duben 2020

Začínáme s e-mail marketingem

Máme pro vás několik rad a tipů, které vám mohou pomoci vyhnout se počátečním chybám, nastartovat celý marketingový proces a zůstat v mantinelech GDPR.

Máme pro vás několik rad a tipů, které vám mohou pomoci vyhnout se počátečním chybám, nastartovat celý marketingový proces a zůstat v mantinelech GDPR.

Přpravte si vstupní seznam kontaků

Použít můžete třeba adrsář svých zákazíků, kteří u vás v nakoupili nebo kontakty, ke kterým máte oprávněný souhlas.
Veškeré kontakty bez souhlasu, neověřené nebo nakoupené vynechte (nebo rovnou smažte). V opačném případě riskujete právní postih a navíc se dříve či později dostanete na černou listinu a budete mít problém doručit zprávy i ověřeným adresátům.




Zvolte si spolehlivého poskytovatele e-mailových služeb

Základním kritériem je doručitelnost. Bez technologického zázemí bude vždy problém doručit hromadnou poštu adrsátům freemailových služeb - což bude téměř s jistotou více jak 80% všech vašich kontaktů.
Rozeslání pošty vám zajístí jakákoliv služba, těch spolehlivých je ale jen několik, v našem regionu jednotky. Přečtěte si srovnání mailongových služeb.
Doporučujeme využít renomovaných poskytovatelů mailingu, určitě se vyhněte free službám a podezřelým službám v zahraničí.
Navíc, pokud bude váš poskytovatel mimo EU, velmi pravděpodobně se dostanete do rozporu s GDPR.




Každý ověřený kontakt má svou cenu

Vytvřejte pobídky a sbírejte kontakty na své budoucí zákazníky.
Pro sběr kontaktů existuje řada nástrojů, které rezpoznají nové návštěvníky, osloví je a získají kontakt. To samo o sobě ale nestačí, ke kontaktu je třeba získat souhlas, je tedy třeba sběr kontaktů s vaším poskytovatelm mailingu. To u zaběhnutých služeb obvykle není problém. Přehled nástrojů pro sběr kontaktů.
Někdy sběr konatktů umožňuje i samotná mailingová služba, ale výkon takového sběru nedosahuje parametrů profiesionálního nástroje. A protože každý měsíc s rostoucí databází má vyšší marektingový potenciál, určitě doporučujeme využít některý z profesionálních nástrojů, rozhodně se to vyplatí.




POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

SOUVISEJÍCÍ

Tagy pro nahrazení obsahu

Propisování libovolných polí do obsahu kampaní, včetně ovlivnění jmen CSS tříd, lze v Mailocatoru udělat několika způsoby.

Akce setval – změna hodnot ve formulářích Mailocatoru

Pro dynamické změny výchozí hodnoty v pop-upech lze použít akci setval

Automatické opravy překlepů v e-mailových adresách

Mailocator dokáže na základě strojového učení opravit řadu běžných překlepů v e-mailové adrese a upozornit na ně uživatele.

Změny v importu slevových kódů od 1. 12. 2020

Pokud používáte v Mailocatoru slevové kódy, prosím, věnujte pozornost následující informaci

E-mailing: Fénix, který povstal z popela

Pokud byste se v roce 2009 zeptali marketingových specialistů na budoucnost e-mailingu, nepochybně by řada odpovědí předvídala ústup ze slávy a nevalnou perspektivu.

Losování náhodného slevového kódu

Potřebujete losovat náhodnou výhru anebo kód ke gamifikačnímu pop-upu? Mailocator umožňuje jednoduše nastavit pravděpodobnost na setinu procenta, náhodně vybrat výhru a doručit ji do e-mailového nástroje.

Stojíte na začátku?

Individuální poradenství

Nevíte, jak zlepšit výsledky vašich kampaní, anebo máte pochybnosti o efektivitě vaší práce? Rádi vám poradíme přímo s vašimi daty a ve vašich kampaních.

Vyberte si, s čím chcete poradit, která data vašich kampaní zlepšit a které novinky vás zajímají.

Zeptejte se...

Školení

Vyberte si z nabídky našich školení, nejsou omezená platformou, mohou být pojatá obecně ale i přesně zacílená na vaše potřeby. Místo školení nerozhoduje.

- obecné školení
- školení na míru
- on-line školení

Nabídka školení

Technická podpora

Pracovníci naší technické podpory jsou vám ochotni kdykoli poradit s vašimi dotazy. Ať již se týkají vlastního nastavení nebo jeho kontroly.

Jsme vám k dispozici on-line - e-mail, instant messaging - i prostřednictvím telefonu.