Začínáme s e-mail marketingem
Máme pro vás několik rad a tipů, které vám mohou pomoci vyhnout se počátečním chybám, nastartovat celý marketingový proces a zůstat v mantinelech GDPR.
Přpravte si vstupní seznam kontaků
Použít můžete třeba adrsář svých zákazíků, kteří u vás v nakoupili nebo kontakty, ke kterým máte oprávněný souhlas.Veškeré kontakty bez souhlasu, neověřené nebo nakoupené vynechte (nebo rovnou smažte). V opačném případě riskujete právní postih a navíc se dříve či později dostanete na černou listinu a budete mít problém doručit zprávy i ověřeným adresátům.
Zvolte si spolehlivého poskytovatele e-mailových služeb
Základním kritériem je doručitelnost. Bez technologického zázemí bude vždy problém doručit hromadnou poštu adrsátům freemailových služeb - což bude téměř s jistotou více jak 80% všech vašich kontaktů.Rozeslání pošty vám zajístí jakákoliv služba, těch spolehlivých je ale jen několik, v našem regionu jednotky. Přečtěte si srovnání mailongových služeb.
Doporučujeme využít renomovaných poskytovatelů mailingu, určitě se vyhněte free službám a podezřelým službám v zahraničí.
Navíc, pokud bude váš poskytovatel mimo EU, velmi pravděpodobně se dostanete do rozporu s GDPR.
Každý ověřený kontakt má svou cenu
Vytvřejte pobídky a sbírejte kontakty na své budoucí zákazníky. Pro sběr kontaktů existuje řada nástrojů, které rezpoznají nové návštěvníky, osloví je a získají kontakt. To samo o sobě ale nestačí, ke kontaktu je třeba získat souhlas, je tedy třeba sběr kontaktů s vaším poskytovatelm mailingu. To u zaběhnutých služeb obvykle není problém. Přehled nástrojů pro sběr kontaktů.
Někdy sběr konatktů umožňuje i samotná mailingová služba, ale výkon takového sběru nedosahuje parametrů profiesionálního nástroje. A protože každý měsíc s rostoucí databází má vyšší marektingový potenciál, určitě doporučujeme využít některý z profesionálních nástrojů, rozhodně se to vyplatí.