Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Blog / Knowledge base

Aktualizace: 11. duben 2020

Začínáme s e-mail marketingem

Máme pro vás několik rad a tipů, které vám mohou pomoci vyhnout se počátečním chybám, nastartovat celý marketingový proces a zůstat v mantinelech GDPR.

Máme pro vás několik rad a tipů, které vám mohou pomoci vyhnout se počátečním chybám, nastartovat celý marketingový proces a zůstat v mantinelech GDPR.

Přpravte si vstupní seznam kontaků

Použít můžete třeba adrsář svých zákazíků, kteří u vás v nakoupili nebo kontakty, ke kterým máte oprávněný souhlas.
Veškeré kontakty bez souhlasu, neověřené nebo nakoupené vynechte (nebo rovnou smažte). V opačném případě riskujete právní postih a navíc se dříve či později dostanete na černou listinu a budete mít problém doručit zprávy i ověřeným adresátům.




Zvolte si spolehlivého poskytovatele e-mailových služeb

Základním kritériem je doručitelnost. Bez technologického zázemí bude vždy problém doručit hromadnou poštu adrsátům freemailových služeb - což bude téměř s jistotou více jak 80% všech vašich kontaktů.
Rozeslání pošty vám zajístí jakákoliv služba, těch spolehlivých je ale jen několik, v našem regionu jednotky. Přečtěte si srovnání mailongových služeb.
Doporučujeme využít renomovaných poskytovatelů mailingu, určitě se vyhněte free službám a podezřelým službám v zahraničí.
Navíc, pokud bude váš poskytovatel mimo EU, velmi pravděpodobně se dostanete do rozporu s GDPR.




Každý ověřený kontakt má svou cenu

Vytvřejte pobídky a sbírejte kontakty na své budoucí zákazníky.
Pro sběr kontaktů existuje řada nástrojů, které rezpoznají nové návštěvníky, osloví je a získají kontakt. To samo o sobě ale nestačí, ke kontaktu je třeba získat souhlas, je tedy třeba sběr kontaktů s vaším poskytovatelm mailingu. To u zaběhnutých služeb obvykle není problém. Přehled nástrojů pro sběr kontaktů.
Někdy sběr konatktů umožňuje i samotná mailingová služba, ale výkon takového sběru nedosahuje parametrů profiesionálního nástroje. A protože každý měsíc s rostoucí databází má vyšší marektingový potenciál, určitě doporučujeme využít některý z profesionálních nástrojů, rozhodně se to vyplatí.




POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

SOUVISEJÍCÍ

Rozesílejte e-maily profesionálně: s přesným trackingem a segmentací

Špičkový e-mailingový nástroj nabízí maximální doručitelnost, přesnou segmentaci a vysokou míru automatizace.

Zkopírování dárkového kódu do clipboardu

Propisování libovolných polí do obsahu kampaní, včetně ovlivnění jmen CSS tříd, lze v Mailocatoru udělat několika způsoby.

Mailocator Events

Pomocí událostí můžete chytře řídit sled kampaní v celém workflow scénáře a zobrazovat mnohem relevantnější a přesně cílený obsah v reálném čase.

Notifikace

Nastavení zobrazení notifikací ve vašich stránkách pomocí Mailocatoru

Zpracování formuláře (kampaně) vložené do stránky

Jak na odeslání dat z formuláře umístěného ve vašich stránkách do Mailocatoru?

Návod na vlastní design pro kolo štěstí

Postup pro vytvoření kola štěstí s vlastním HTML a CSS kódem

Stojíte na začátku?

Individuální poradenství

Nevíte, jak zlepšit výsledky vašich kampaní, anebo máte pochybnosti o efektivitě vaší práce? Rádi vám poradíme přímo s vašimi daty a ve vašich kampaních.

Vyberte si, s čím chcete poradit, která data vašich kampaní zlepšit a které novinky vás zajímají.

Zeptejte se...

Školení

Vyberte si z nabídky našich školení, nejsou omezená platformou, mohou být pojatá obecně ale i přesně zacílená na vaše potřeby. Místo školení nerozhoduje.

- obecné školení
- školení na míru
- on-line školení

Nabídka školení

Technická podpora

Pracovníci naší technické podpory jsou vám ochotni kdykoli poradit s vašimi dotazy. Ať již se týkají vlastního nastavení nebo jeho kontroly.

Jsme vám k dispozici on-line - e-mail, instant messaging - i prostřednictvím telefonu.