Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Blog / Knowledge base

Aktualizace: 5. srpen 2020

Webhook

Předávání dat z Mailocatoru prostřednictvím Webhooku třetím stranám

Podporované formáty dat

Formáty dat: pole name=value&..., XML, JSON a data agregovaná do POST proměnné data



Podporované HTTP metody

Většinu formátů lze kombinovat s HTTP metodami GET, POST nebo PUT



Základní struktura předaných dat

V každém požadavku jsou vrácená minimálně tato pole (proměnné):
engine - obsahuje "Mailocator"
time - obsahuje unix timestamp odeslání požadavku
email - obsahuje platnou e-mailovou adresu

Volitelně mohu být přidaná další data z formuláře pop-upu odeslaná akcí subscribe



Příklady

Požadavek s metodou POST a formátem JSON
Vrácená data, výsledek volání funkce PHP var_export($_POST,1)


array (
'{"engine":"Mailocator","time":1596634651,"email":"test@mlctr_com"}' => '',
)







Požadavek s metodou POST a formátem XML
Vrácená data, výsledek volání funkce PHP var_export($_POST,1)


array ('<?xml version="1.0"?>
<contact>
    <engine>Mailocator</engine>
    <time>1596634651</time>
    <email>test@mlctr.com</email>
</contact>'



Požadavek s metodou POST a formátem XML
Vrácená data, výsledek volání funkce PHP file_get_contents('php://input')


<?xml version="1.0"?>
<contact>
<engine>Mailocator</engine>
<time>1596634651</time>
<email>test@mlctr.com</email>
</contact>










Očekávané návratové kódy ze serveru třetí strany:


1 - kontakt byl úspěšně uložený, Mailocator zobrazí poděkování
0 - kontakt nebyl úspěšně uložený, Mailocator zobrazí informaci o duplicitním kontaktu

Při jiném nebo prázdném obsahu je proces zpracování Mailocatorem přerušený, v monitoringu je zapsaná chyba.

Příklad v PHP


Po úspěšném zpracování požadavku na serveru stačí zavolat echo '1';, navrácená hodnota je interpretovaná jako správně uložený kontakt.

POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

SOUVISEJÍCÍ

Návod na vlastní design pro kolo štěstí

Postup pro vytvoření kola štěstí s vlastním HTML a CSS kódem

Jak na Thank you page v Mailocatoru?

Podívejte se jak lépe přivést své budoucí zákazníky zpátky na svůj web pod dokončení ověřovacího procesu.

Kolo štěstí

Oblíbeným gamifikačním prvkem je kolo štěstí, ve kterém je uživateli nabídnutá odměna za poskytnutí údajů nebo přihlášení odběru k newsletterů.

Označení konverze kampaně pomocí akcí

Kde nedochází k automatickému označení kampaně jako konvertované (např. přihlášení k newsletteru), je možné konverzi přidat pomocí akce a lépe tak vyhodnotit úspěšnost kampaně.

Laboratoř pro testování scénářů

Snadná cesta, jak si ověřit funkčnost scénáře v Mailocatoru je spustit laboratoř, kde vidíte celý průběh zpracování v čase včetně vyhodnocení podmínek a akcí uživatele

Vypnutí a zapnutí Mailocatoru parametrem v URL

Pokud potřebujete načas omezit kampaně a není k dispozici UTM parametr, můžete použít interní parametr Mailocatoru

Stojíte na začátku?

Individuální poradenství

Nevíte, jak zlepšit výsledky vašich kampaní, anebo máte pochybnosti o efektivitě vaší práce? Rádi vám poradíme přímo s vašimi daty a ve vašich kampaních.

Vyberte si, s čím chcete poradit, která data vašich kampaní zlepšit a které novinky vás zajímají.

Zeptejte se...

Školení

Vyberte si z nabídky našich školení, nejsou omezená platformou, mohou být pojatá obecně ale i přesně zacílená na vaše potřeby. Místo školení nerozhoduje.

- obecné školení
- školení na míru
- on-line školení

Nabídka školení

Technická podpora

Pracovníci naší technické podpory jsou vám ochotni kdykoli poradit s vašimi dotazy. Ať již se týkají vlastního nastavení nebo jeho kontroly.

Jsme vám k dispozici on-line - e-mail, instant messaging - i prostřednictvím telefonu.