Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Blog / Knowledge base

Aktualizace: 28. leden 2021

Jak na Thank you page v Mailocatoru?

Podívejte se jak lépe přivést své budoucí zákazníky zpátky na svůj web pod dokončení ověřovacího procesu.

V Mailocatoru lze snadno vytvořit poděkování po dokončení přihlašovacího procesu (DOI, Double Opt-In) při přihlášení se k odběru newsletteru.

Nespornou výhodou takového řešení je zobrazení poděkování tam, kde došlo k vložení e-mailové adresy. Váš nový potenciální zákazník získá dojem kontinuity namísto ocitnutí se na stránce mimo vaši doménu.



Ve Scénářích si vytvořte novou kampaň typu Infobox

Vyberte kampaň Infobox
V dalším kroku vyberte šablonu, která vám vyhovuje
Můžete změnit jazyk, do kterého bude textový obsah automaticky přeložený





V Designeru si vytvořte požadovaný obsah

Upravte obsah Infoboxu podle vašich představ a v grafice vašeho webu





Nastavte bezpečné spouštění Scénáře

Tuto kampaň budete chtít spouštět pouze po dokončení přihlášení, proto umožněte spouštění kampaně pouze na základě eventu (a nikoli automaticky)





Získejte URL pro zobrazení Thank you page pro váš e-mailový nástroj

Otevřete kontextové menu kampaně a vyberte Events
Zkopírujte si ID kampaně



Pokud chcete poděkování zobrazit na titulní stránce, použijte název své domény a na konec přidejte parametr ?mailocator=798 s číslem odkazujícím na ID kampaně.
Výsledkem bude URL podobná této: https://example.com/?mailocator=798.

URL samozřejmě můžete upravit podle vlastních potřeb, přidat další UTM parametry a podobně.

Tuto URL na závěr vložte do svého e-mailového nástroje na místo, kde se definuje uživatelská URL adresa děkovné stránky.


Příklad výsledné stránky z webu fitness4u.cz:



POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

SOUVISEJÍCÍ

Návod na vlastní design pro kolo štěstí

Postup pro vytvoření kola štěstí s vlastním HTML a CSS kódem

Jak na Thank you page v Mailocatoru?

Podívejte se jak lépe přivést své budoucí zákazníky zpátky na svůj web pod dokončení ověřovacího procesu.

Kolo štěstí

Oblíbeným gamifikačním prvkem je kolo štěstí, ve kterém je uživateli nabídnutá odměna za poskytnutí údajů nebo přihlášení odběru k newsletterů.

Označení konverze kampaně pomocí akcí

Kde nedochází k automatickému označení kampaně jako konvertované (např. přihlášení k newsletteru), je možné konverzi přidat pomocí akce a lépe tak vyhodnotit úspěšnost kampaně.

Laboratoř pro testování scénářů

Snadná cesta, jak si ověřit funkčnost scénáře v Mailocatoru je spustit laboratoř, kde vidíte celý průběh zpracování v čase včetně vyhodnocení podmínek a akcí uživatele

Vypnutí a zapnutí Mailocatoru parametrem v URL

Pokud potřebujete načas omezit kampaně a není k dispozici UTM parametr, můžete použít interní parametr Mailocatoru

Stojíte na začátku?

Individuální poradenství

Nevíte, jak zlepšit výsledky vašich kampaní, anebo máte pochybnosti o efektivitě vaší práce? Rádi vám poradíme přímo s vašimi daty a ve vašich kampaních.

Vyberte si, s čím chcete poradit, která data vašich kampaní zlepšit a které novinky vás zajímají.

Zeptejte se...

Školení

Vyberte si z nabídky našich školení, nejsou omezená platformou, mohou být pojatá obecně ale i přesně zacílená na vaše potřeby. Místo školení nerozhoduje.

- obecné školení
- školení na míru
- on-line školení

Nabídka školení

Technická podpora

Pracovníci naší technické podpory jsou vám ochotni kdykoli poradit s vašimi dotazy. Ať již se týkají vlastního nastavení nebo jeho kontroly.

Jsme vám k dispozici on-line - e-mail, instant messaging - i prostřednictvím telefonu.