Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Blog / Knowledge base

Aktualizace: 27. srpen 2020

Stírací los

Stírací los je kampaň, u které je marketingový obsah (sleva, upozornění, kupón...) zakrytý obrázkem, který lze setřít kurzorem myši nebo prstem na obrazovce chytrého zařízení. Po setření a odkrytí obsahu lze automaticky spustit akci, například získat e-mailovou adresu.

Jak vytvořit stírací los a zobrazit výhru?


Ve Scénářích si vytvořte novou kampaň typu Stírací los

Vyberte kampaň Stírací los.
Zvolte šablonu, která vám vyhovuje.






Zvolte si barevné schéma




Nastavte základní barevnost.
Barevnost můžete kdykoli upravit pomocí Designeru, pokud máte verzi PRO nebo vyšší.
Oblast, kterou vidíte v náhledu, překryje obrázek, který přidáte v dalším kroku.





Nastavení Stíracího losu



Nastavte rozsah plochy v %, kterou je třeba setřít, aby byl los považovaný za setřený. Výchozí doporučená hodnota je 50 %.
Můžete přiřadit akci, která má nastat po setření plochy. Ve většině případů je součástí zakrytého obsahu tlačítko, přes které uživatel provede akci sám a stačí tak ponechat volbu "Nedělat nic".
Nahrajte obrázek, který zakryje obsah. Obrázek musí být dostatečně veliký na to, aby zakryl potřebou oblast, ve výchozím návrhu postačí rozměry 250 x 200 pixelů. Můžete také použít výchozí obrázek, který se přiřadí kliknutím na tlačítko "Použít výchozí obrázek".







Náhled okna se zakrytým obsahem



Použitý je výchozí obrázek

Obrázky mohou být PNG, JPG nebo SVG.
Maximální velikost jednoho obrázku je 50 KB.
Obrázky je možné smazat, ale ne přesouvat.


Náhled okna s částečně setřeným obrázkem









Expertní nastavení

Následuje popis CSS tříd a HTML elementů, které ovlivňují chování a vzhled kalendáře

element s třídou .mlctr-scratch-viewport ohraničuje oblast, která se automaticky překryje obrázkem. Můžete tedy nastavit přesné rozměry oblasti a k ní připravit odpovídající obrázek.

POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

SOUVISEJÍCÍ

Tagy pro nahrazení obsahu

Propisování libovolných polí do obsahu kampaní, včetně ovlivnění jmen CSS tříd, lze v Mailocatoru udělat několika způsoby.

Akce setval – změna hodnot ve formulářích Mailocatoru

Pro dynamické změny výchozí hodnoty v pop-upech lze použít akci setval

Automatické opravy překlepů v e-mailových adresách

Mailocator dokáže na základě strojového učení opravit řadu běžných překlepů v e-mailové adrese a upozornit na ně uživatele.

Změny v importu slevových kódů od 1. 12. 2020

Pokud používáte v Mailocatoru slevové kódy, prosím, věnujte pozornost následující informaci

E-mailing: Fénix, který povstal z popela

Pokud byste se v roce 2009 zeptali marketingových specialistů na budoucnost e-mailingu, nepochybně by řada odpovědí předvídala ústup ze slávy a nevalnou perspektivu.

Losování náhodného slevového kódu

Potřebujete losovat náhodnou výhru anebo kód ke gamifikačnímu pop-upu? Mailocator umožňuje jednoduše nastavit pravděpodobnost na setinu procenta, náhodně vybrat výhru a doručit ji do e-mailového nástroje.

Stojíte na začátku?

Individuální poradenství

Nevíte, jak zlepšit výsledky vašich kampaní, anebo máte pochybnosti o efektivitě vaší práce? Rádi vám poradíme přímo s vašimi daty a ve vašich kampaních.

Vyberte si, s čím chcete poradit, která data vašich kampaní zlepšit a které novinky vás zajímají.

Zeptejte se...

Školení

Vyberte si z nabídky našich školení, nejsou omezená platformou, mohou být pojatá obecně ale i přesně zacílená na vaše potřeby. Místo školení nerozhoduje.

- obecné školení
- školení na míru
- on-line školení

Nabídka školení

Technická podpora

Pracovníci naší technické podpory jsou vám ochotni kdykoli poradit s vašimi dotazy. Ať již se týkají vlastního nastavení nebo jeho kontroly.

Jsme vám k dispozici on-line - e-mail, instant messaging - i prostřednictvím telefonu.