Stírací los
Stírací los je kampaň, u které je marketingový obsah (sleva, upozornění, kupón...) zakrytý obrázkem, který lze setřít kurzorem myši nebo prstem na obrazovce chytrého zařízení. Po setření a odkrytí obsahu lze automaticky spustit akci, například získat e-mailovou adresu.

Zvolte šablonu, která vám vyhovuje.
Zvolte si barevné schéma

Barevnost můžete kdykoli upravit pomocí Designeru, pokud máte verzi
PRO
nebo vyšší.Oblast, kterou vidíte v náhledu, překryje obrázek, který přidáte v dalším kroku.
Nastavení Stíracího losu

Nastavte rozsah plochy v %, kterou je třeba setřít, aby byl los považovaný za setřený. Výchozí doporučená hodnota je 50 %.
Můžete přiřadit akci, která má nastat po setření plochy. Ve většině případů je součástí zakrytého obsahu tlačítko, přes které uživatel provede akci sám a stačí tak ponechat volbu "Nedělat nic".
Nahrajte obrázek, který zakryje obsah. Obrázek musí být dostatečně veliký na to, aby zakryl potřebou oblast, ve výchozím návrhu postačí rozměry 250 x 200 pixelů. Můžete také použít výchozí obrázek, který se přiřadí kliknutím na tlačítko "Použít výchozí obrázek".
Náhled okna se zakrytým obsahem

Použitý je výchozí obrázek
Obrázky mohou být PNG, JPG nebo SVG.
Maximální velikost jednoho obrázku je 50 KB.
Obrázky je možné smazat, ale ne přesouvat.
Náhled okna s částečně setřeným obrázkem

Expertní nastavení
.mlctr-scratch-viewport
ohraničuje oblast, která se automaticky překryje obrázkem. Můžete tedy nastavit přesné rozměry oblasti a k ní připravit odpovídající obrázek.