Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Blog / Knowledge base

Aktualizace: 13. září 2020

Slevové kódy

Mailocator umožňuje předávání slevových a promočních kódů do e-mailových kampaní

Jak se zpracovávají slevové kódy
Slevové kódy si můžete rozdělit do setů a každý set použít pro konkrétní kampaň - jinou sérii kódů můžete použít pro exit-intent a jinou třeba pro welcome.
Po úspěšném odeslání e-mailové adresy je slevový kód předaný e-mailovému nástroji, který ho doručí uživateli.
Po úspěšném zpracování můžete nechat slevový kód zobrazit přímo v děkovací hlášce.

Typy slevových kódů
Unikátní kódy - každý zákazník získá svůj unikátní kód.
Denní kód - všichni zákazníci obdrží během jednoho dne stejný kód s omezenou platností.
Kódy získané v reálném čase z externího API - více k tomuto tématu


Vložení slevových kódů do Mailocatoru


Otevřete Vlastnosti a nastavení.
Vyberte Promoční a dárkové kódy.








V manažeru kódů vyberte Vytvořit novou skupinu promočních kódů.







Vytvoření a naplnění nového zásobníku kódů

Zvolte způsob přidělení kódů - denní (všichni uživatelé obdrží v jednom dni stejný kód) nebo unikátní - (každý uživatel obdrží vlastní kód).
Pojmenujte zásobník kódů.
Vložte kódy v platném tvaru ve formátu CSV.

Formát řádku CSV
Řádek musí ždy obsahovat: kód, datum expirace ve tvaru RRRRMMDD a textovou informaci (název slevy, akce,...) oddělené středníkem, znaková sada UTF-8.
Příklad: code-123;20201224;Vánoční kód je kód, který obdrží všichni zákazníci 24. 12. 2020.







Manažer slevových kódů

Vidíte přehled zásobníků slevových kódů.
Číslo ukazuje počet dostupných nevyužitých kódů.
Zásobníky můžete doplnit nebo smazat.

Upozornění na docházející kódy v zásobníku
V nastavení Oznámení si můžete nechat poslat e-mailem zprávu s upozorněním dříve, než se zásobník vyprázdní.







Přiřazení kódů ke kampani



Ve Scénářích vyberte kampaň a klikněte na ikonu dárku.
Kódy lze připojit ke všem kampaním, které podporují e-mail marketing.


Přiřaďte ke kampani požadovaný zásobník.




Expertní nastavení

Odesláním hidden inputu s názvem zásobníku můžete dynamicky přiřazovat zásobníky různým designům napříč kampaní - např. při A/B testování:

<input type="hidden" name="opt_promocode_set" value="Unique codes"/>

value musí obsahovat platný název zásobníku.

POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

SOUVISEJÍCÍ

Návod na vlastní design pro kolo štěstí

Postup pro vytvoření kola štěstí s vlastním HTML a CSS kódem

Jak na Thank you page v Mailocatoru?

Podívejte se jak lépe přivést své budoucí zákazníky zpátky na svůj web pod dokončení ověřovacího procesu.

Kolo štěstí

Oblíbeným gamifikačním prvkem je kolo štěstí, ve kterém je uživateli nabídnutá odměna za poskytnutí údajů nebo přihlášení odběru k newsletterů.

Označení konverze kampaně pomocí akcí

Kde nedochází k automatickému označení kampaně jako konvertované (např. přihlášení k newsletteru), je možné konverzi přidat pomocí akce a lépe tak vyhodnotit úspěšnost kampaně.

Laboratoř pro testování scénářů

Snadná cesta, jak si ověřit funkčnost scénáře v Mailocatoru je spustit laboratoř, kde vidíte celý průběh zpracování v čase včetně vyhodnocení podmínek a akcí uživatele

Vypnutí a zapnutí Mailocatoru parametrem v URL

Pokud potřebujete načas omezit kampaně a není k dispozici UTM parametr, můžete použít interní parametr Mailocatoru

Stojíte na začátku?

Individuální poradenství

Nevíte, jak zlepšit výsledky vašich kampaní, anebo máte pochybnosti o efektivitě vaší práce? Rádi vám poradíme přímo s vašimi daty a ve vašich kampaních.

Vyberte si, s čím chcete poradit, která data vašich kampaní zlepšit a které novinky vás zajímají.

Zeptejte se...

Školení

Vyberte si z nabídky našich školení, nejsou omezená platformou, mohou být pojatá obecně ale i přesně zacílená na vaše potřeby. Místo školení nerozhoduje.

- obecné školení
- školení na míru
- on-line školení

Nabídka školení

Technická podpora

Pracovníci naší technické podpory jsou vám ochotni kdykoli poradit s vašimi dotazy. Ať již se týkají vlastního nastavení nebo jeho kontroly.

Jsme vám k dispozici on-line - e-mail, instant messaging - i prostřednictvím telefonu.