Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Blog / Knowledge base

Aktualizace: 15. červen 2021

Rozesílejte e-maily profesionálně: s přesným trackingem a segmentací

Špičkový e-mailingový nástroj nabízí maximální doručitelnost, přesnou segmentaci a vysokou míru automatizace.

E-mailing patří mezi stálice marketingových řešení pro efektivní oslovení zákazníků. Pokud hledáte skutečně profesionální nástroj pro rozesílání a správu e-mailů, vyzkoušejte Maileon. Jeho moderní řešení vám garantuje vysokou technickou i obsahovou kvalitu rozesílaných zpráv. CSA certifikace, vlastní subdomény a komunikace Maileonu přímo s poskytovateli freemailů vám zaručí, že vaše zprávy hromadně neskončí ve složkách určených pro spam.

Inteligentní segmentace a pokročilá personalizace

Inteligentní segmentace roztřídí vaše zákazníky podle jejich aktivit, zájmů, zakoupeného zboží a mnoha dalších parametrů. Detailní tracking vám ukáže, co vaše zákazníky opravdu zajímá. Budete mít k dispozici přesná data, podle kterých budete rozesílat e-maily obsahující přesně to, co adresáty zajímá.

Maileon dokáže efektivně využívat datové zdroje (eventy) pro ukládání libovolných dat vašich zákazníků. Oproti jiným řešením jsou eventy zahrnuty v ceně Maileonu a nejsou omezeny ani počtem, ani datem expirace. Mezi typické eventy patří objednávky zákazníka, data z věrnostního systému, jakékoli události na webu a obecně veškerá data ze CRM.

Pokročilé personalizační funkce Maileonu umožňují zobrazování obsahu e-mailů na základě externích datových zdrojů (XML feed, csv importy, JSON). Personalizaci můžete využít k automatizovanému zobrazení doporučených produktů pro konkrétního zákazníka, k načítání dat o konkrétní pobočce či prodejně, pro ad hoc načítání slevových kuponů, zobrazování souvisejících článků, recenzí apod.


Rozsáhlá automatizace a špičkový webtracking

Rozsáhlá automatizace všech procesů poskytuje uživatelům Maileonu dostatek prostoru pro přípravu obsahu. Nemusíte se starat o sběr údajů o aktivitách uživatelů, přípravu reportů nebo export dat. Maileon poskytuje prostřednictvím vlastního API napojení vašich vlastních procesů, stejně jako efektivní synchronizaci a integraci s vaším CRM.

Pro klienty využívající řešení společnosti Sherpas TECH lze v Maileonu využít také špičkový webtracking, který informuje o každém kliknutí zákazníka na webových stránkách. Na základě získaných dat můžete spouštět automatizované kampaně, jakými jsou např. opuštěný košík. Data z webtrackingu o způsobu, jakým zákazník prochází web, lze využít také pro kampaně typu nákupních rádců, propagace značek, remarketingové kampaně a dalších. Využití webtrackingu je bezplatné a všechna získaná data lze automatizovaně exportovat pro využití v jiných nástrojích.


Dokonalá integrace s dalšími nástroji

Velkou výhodou je dokonalá integrace Maileonu s dalšími nástroji ze skupiny Mailnatives. Ty představují ucelený soubor aplikací, s jejichž pomocí efektivně a jednoduše oslovíte nové zákazníky, validujete databázi kontaktů nebo třeba jediným kliknutím doplníte položky zboží do newsletteru.

Součástí skupiny Mailnatives je například Mailocator, platforma pro optimalizaci zákaznické cesty. Mailocator dokáže posílit loajalitu vašich zákazníků a současně poskytne nová data pro efektivní a správně cílenou komunikaci. Propojením Mailocatoru s Maileonem si vytvoříte velmi silný instrument pro posílení vašeho obchodního úspěchu.


Maximální zabezpečení a příznivý cenový model

Samozřejmostí nabídky Maileonu je vysoký standard ochrany dat a maximální zabezpečení. Na rozdíl od některých konkurenčních řešení navíc Maileon plně vyhovuje evropské legislativě týkající se GDPR, zejména pak nesdílí žádné osobní údaje svých klientů do USA ani do jiné země mimo EU.

Maileon nabízí příznivý cenový model, ve kterém platíte pouze za skutečně rozeslané e-maily. Nezávaznou kalkulaci si můžete kdykoli spočítat na webu Maileonu, k dispozici jsou rovněž cenové balíčky, kterými zafixujete náklady a budete mít možnost měnit své aktivity podle momentálních výdajů.

Při výčtu výhod Maileonu nelze zapomenout na plnou podporu v češtině, na našem trhu tento nástroj zastupuje Mailnatives s.r.o., která se specializuje na vývoj nástrojů pro e-mail marketing. Společnost během posledních 5 let realizovala přes sto integrací v segmentu středních a velkých firem a může tak nabídnout unikátní a především v praxi ověřené a funkční řešení.

POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

SOUVISEJÍCÍ

Spuštění kampaně po najetí kurzorem nebo dotykem na konkrétní místo ve stránce

Označte místo, které spustí kampaň ve chvíli, kdy na něj uživatel umístí kurzor nebo se jej dotkne na dotykovém zařízení

Rozesílejte e-maily profesionálně: s přesným trackingem a segmentací

Špičkový e-mailingový nástroj nabízí maximální doručitelnost, přesnou segmentaci a vysokou míru automatizace.

Zkopírování dárkového kódu do clipboardu

Propisování libovolných polí do obsahu kampaní, včetně ovlivnění jmen CSS tříd, lze v Mailocatoru udělat několika způsoby.

Mailocator Events

Pomocí událostí můžete chytře řídit sled kampaní v celém workflow scénáře a zobrazovat mnohem relevantnější a přesně cílený obsah v reálném čase.

Notifikace

Nastavení zobrazení notifikací ve vašich stránkách pomocí Mailocatoru

Zpracování formuláře (kampaně) vložené do stránky

Jak na odeslání dat z formuláře umístěného ve vašich stránkách do Mailocatoru?

Stojíte na začátku?

Individuální poradenství

Nevíte, jak zlepšit výsledky vašich kampaní, anebo máte pochybnosti o efektivitě vaší práce? Rádi vám poradíme přímo s vašimi daty a ve vašich kampaních.

Vyberte si, s čím chcete poradit, která data vašich kampaní zlepšit a které novinky vás zajímají.

Zeptejte se...

Školení

Vyberte si z nabídky našich školení, nejsou omezená platformou, mohou být pojatá obecně ale i přesně zacílená na vaše potřeby. Místo školení nerozhoduje.

- obecné školení
- školení na míru
- on-line školení

Nabídka školení

Technická podpora

Pracovníci naší technické podpory jsou vám ochotni kdykoli poradit s vašimi dotazy. Ať již se týkají vlastního nastavení nebo jeho kontroly.

Jsme vám k dispozici on-line - e-mail, instant messaging - i prostřednictvím telefonu.