Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Blog / Knowledge base

Aktualizace: 9. říjen 2020

Předání dat z Mailocatoru do nástroje pro e-mail marketing

Někdy se hodí předat i doplňující údaje z Mailocatoru, obvykle stát, gender, oblíbené kategorie, slevový kód nebo jméno a příjmení. Jak na to?

Názvy polí

Aby se ostatní data kromě e-mailu mohla správně předat, je třeba znát názvy polí ve vašem nástroji pro e-mail marketing (Maileon aj.)

Pole zpravidla naleznete v seznamu kontaktů, kde bývají předvolená systémová pole (příjmení, jméno...) a pak také pole, která si můžete sami vytvořit (custom fields).

Přihlaste se do svého nástroje.
Otevřete seznam kontaktů a prohlédněte si seznam polí.
Pokud chcete přidat vlastní pole, přidejte je a pojmenujte.




Přejděte do Mailocatoru a otevřete v Designeru svůj pop-up

Ve výběru objektů zvolte formulářové prvky a přetáhněte objekt na požadované místo.
Nyní stačí přiřadit k objektu přesný název ze seznamu kontaktů nástroje pro e-mail marketing, buď v Designeru nebo přímo úpravou HTML.


   

Systémová pole - přiřazení

Vložení v Designeru

Otevřete záložku formuláře.
Vyberte požadované pole.
V nastavení pole vyberte výchozí pole s poznámkou SYS.





Vložení přímo do HTML zdroje

Systémová pole mají vždy povinnou předponu sys_
Pokud se systémové pole jmenuje FIRST_NAME, zapište jako název sys_FIRST_NAME

<input type="text" name="sys_FIRST_NAME" value="" />



Uživatelsky vytvořená pole - přiřazení

Vložení v Designeru

Otevřete záložku formuláře.
Vyberte požadované pole.
V nastavení pole vyberte uživatelské pole s poznámkou OPT.




Vložení přímo do HTML zdroje

Uživatelsky vytvořená pole mají vždy povinnou předponu opt_
Pokud se vlastní pole jmenuje promocode, zapište jako název opt_promocode

<input type="hidden" name="opt_promocode" value="123" />

POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

SOUVISEJÍCÍ

Návod na vlastní design pro kolo štěstí

Postup pro vytvoření kola štěstí s vlastním HTML a CSS kódem

Jak na Thank you page v Mailocatoru?

Podívejte se jak lépe přivést své budoucí zákazníky zpátky na svůj web pod dokončení ověřovacího procesu.

Kolo štěstí

Oblíbeným gamifikačním prvkem je kolo štěstí, ve kterém je uživateli nabídnutá odměna za poskytnutí údajů nebo přihlášení odběru k newsletterů.

Označení konverze kampaně pomocí akcí

Kde nedochází k automatickému označení kampaně jako konvertované (např. přihlášení k newsletteru), je možné konverzi přidat pomocí akce a lépe tak vyhodnotit úspěšnost kampaně.

Laboratoř pro testování scénářů

Snadná cesta, jak si ověřit funkčnost scénáře v Mailocatoru je spustit laboratoř, kde vidíte celý průběh zpracování v čase včetně vyhodnocení podmínek a akcí uživatele

Vypnutí a zapnutí Mailocatoru parametrem v URL

Pokud potřebujete načas omezit kampaně a není k dispozici UTM parametr, můžete použít interní parametr Mailocatoru

Stojíte na začátku?

Individuální poradenství

Nevíte, jak zlepšit výsledky vašich kampaní, anebo máte pochybnosti o efektivitě vaší práce? Rádi vám poradíme přímo s vašimi daty a ve vašich kampaních.

Vyberte si, s čím chcete poradit, která data vašich kampaní zlepšit a které novinky vás zajímají.

Zeptejte se...

Školení

Vyberte si z nabídky našich školení, nejsou omezená platformou, mohou být pojatá obecně ale i přesně zacílená na vaše potřeby. Místo školení nerozhoduje.

- obecné školení
- školení na míru
- on-line školení

Nabídka školení

Technická podpora

Pracovníci naší technické podpory jsou vám ochotni kdykoli poradit s vašimi dotazy. Ať již se týkají vlastního nastavení nebo jeho kontroly.

Jsme vám k dispozici on-line - e-mail, instant messaging - i prostřednictvím telefonu.