Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Blog / Knowledge base

Aktualizace: 18. prosinec 2020

Označení konverze kampaně pomocí akcí

Kde nedochází k automatickému označení kampaně jako konvertované (např. přihlášení k newsletteru), je možné konverzi přidat pomocí akce a lépe tak vyhodnotit úspěšnost kampaně.

Označení konverze je možné pomocí akce isConverted
Výsledek konverzí následně vidíte ve statistikách a snadno tak změříte skutečný výsledek kampaně - například notifikací



Přidání konverze při kliknutí na tlačítko

Pokud například chcete jako konverzi započítat souhlas uživatele, je vhodné dát na tlačítko akci pro označení konverze:

<button onclick="mailocator.action.do('isConverted | close')">Souhlasím</button>




Přidání konverze pro odkaz

Často se hodí označit jako konverzi stav, kdy uživatel přejde z kampaně na zobrazený odkaz.
Nastavení pro tag A je v Mailocatoru následující:

<a href="#" onclick="mailocator.action.do('isConverted | url:https://example.com/page.html')">Přejít na example.com</a>


POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

SOUVISEJÍCÍ

Kolo štěstí

Oblíbeným gamifikačním prvkem je kolo štěstí, ve kterém je uživateli nabídnutá odměna za poskytnutí údajů nebo přihlášení odběru k newsletterů.

Označení konverze kampaně pomocí akcí

Kde nedochází k automatickému označení kampaně jako konvertované (např. přihlášení k newsletteru), je možné konverzi přidat pomocí akce a lépe tak vyhodnotit úspěšnost kampaně.

Laboratoř pro testování scénářů

Snadná cesta, jak si ověřit funkčnost scénáře v Mailocatoru je spustit laboratoř, kde vidíte celý průběh zpracování v čase včetně vyhodnocení podmínek a akcí uživatele

Vypnutí a zapnutí Mailocatoru parametrem v URL

Pokud potřebujete načas omezit kampaně a není k dispozici UTM parametr, můžete použít interní parametr Mailocatoru

Tagy pro nahrazení obsahu

Propisování libovolných polí do obsahu kampaní, včetně ovlivnění jmen CSS tříd, lze v Mailocatoru udělat několika způsoby.

Akce setval – změna hodnot ve formulářích Mailocatoru

Pro dynamické změny výchozí hodnoty v pop-upech lze použít akci setval

Stojíte na začátku?

Individuální poradenství

Nevíte, jak zlepšit výsledky vašich kampaní, anebo máte pochybnosti o efektivitě vaší práce? Rádi vám poradíme přímo s vašimi daty a ve vašich kampaních.

Vyberte si, s čím chcete poradit, která data vašich kampaní zlepšit a které novinky vás zajímají.

Zeptejte se...

Školení

Vyberte si z nabídky našich školení, nejsou omezená platformou, mohou být pojatá obecně ale i přesně zacílená na vaše potřeby. Místo školení nerozhoduje.

- obecné školení
- školení na míru
- on-line školení

Nabídka školení

Technická podpora

Pracovníci naší technické podpory jsou vám ochotni kdykoli poradit s vašimi dotazy. Ať již se týkají vlastního nastavení nebo jeho kontroly.

Jsme vám k dispozici on-line - e-mail, instant messaging - i prostřednictvím telefonu.