Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Blog / Knowledge base

Aktualizace: 22. červen 2020

Migrace kampaně do nové verze Mailocatoru

Jak zmigrovat uživatele mezi kampaněmi do nové verze Mailocatoru?

Při migraci do Mailocatoru 2 doporučujeme také přenést nastavení preferencí publika z předchozí kampaně. Bez tohoto nastavení budou všichni návštěvníci považovaní za nezkonvertované uživatele a mohou se jim zobrazit objekty (pop-upy), ve kterých již došlo k přihlášení k newsletteru nebo jinému druhu konverze.

Takové chování by mohlo být považováno za obtěžující, proto je třeba jednoduše přenést preference uživatelů tak, že zadáte ID kampaně z původní verze Mailocatoru.


Kde najdete ID kampaně?

Najděte si i původní snippet, který bude vložený ve stránkách, v GTM nebo jej najdete přímo v původní verzi Mailocatoru, např.
<script>
    (function(e,a,d,b,c){a.mlctr={p:"https://app.mailocator.com",cpg:"12345678Abcdefghijkl"};
    b=a.createElement(d);c=a.getElementsByTagName(d)[0];b.async=1;
    b.src=a.mlctr.p+"/_/s/"+a.mlctr.cpg+"/ml.js";
    c.parentNode.insertBefore(b,c)})(window,document,"script");
</script>


Zkopírujte si ID kampaně z konce druhého řádku 12345678Abcdefghijkl


Migrace kampaně

V Mailocatoru 2 ve Scénářích otevřete Nastavení, vložte do pole pro migraci kampaně a uložte.







POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

SOUVISEJÍCÍ

Návod na vlastní design pro kolo štěstí

Postup pro vytvoření kola štěstí s vlastním HTML a CSS kódem

Jak na Thank you page v Mailocatoru?

Podívejte se jak lépe přivést své budoucí zákazníky zpátky na svůj web pod dokončení ověřovacího procesu.

Kolo štěstí

Oblíbeným gamifikačním prvkem je kolo štěstí, ve kterém je uživateli nabídnutá odměna za poskytnutí údajů nebo přihlášení odběru k newsletterů.

Označení konverze kampaně pomocí akcí

Kde nedochází k automatickému označení kampaně jako konvertované (např. přihlášení k newsletteru), je možné konverzi přidat pomocí akce a lépe tak vyhodnotit úspěšnost kampaně.

Laboratoř pro testování scénářů

Snadná cesta, jak si ověřit funkčnost scénáře v Mailocatoru je spustit laboratoř, kde vidíte celý průběh zpracování v čase včetně vyhodnocení podmínek a akcí uživatele

Vypnutí a zapnutí Mailocatoru parametrem v URL

Pokud potřebujete načas omezit kampaně a není k dispozici UTM parametr, můžete použít interní parametr Mailocatoru

Stojíte na začátku?

Individuální poradenství

Nevíte, jak zlepšit výsledky vašich kampaní, anebo máte pochybnosti o efektivitě vaší práce? Rádi vám poradíme přímo s vašimi daty a ve vašich kampaních.

Vyberte si, s čím chcete poradit, která data vašich kampaní zlepšit a které novinky vás zajímají.

Zeptejte se...

Školení

Vyberte si z nabídky našich školení, nejsou omezená platformou, mohou být pojatá obecně ale i přesně zacílená na vaše potřeby. Místo školení nerozhoduje.

- obecné školení
- školení na míru
- on-line školení

Nabídka školení

Technická podpora

Pracovníci naší technické podpory jsou vám ochotni kdykoli poradit s vašimi dotazy. Ať již se týkají vlastního nastavení nebo jeho kontroly.

Jsme vám k dispozici on-line - e-mail, instant messaging - i prostřednictvím telefonu.