Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Blog / Knowledge base

Aktualizace: 27. říjen 2020

Losování náhodného slevového kódu

Potřebujete losovat náhodnou výhru anebo kód ke gamifikačnímu pop-upu? Mailocator umožňuje jednoduše nastavit pravděpodobnost na setinu procenta, náhodně vybrat výhru a doručit ji do e-mailového nástroje.

Kdy použít losování výherního kódu?

Když si přejete vybrat a zobrazit náhodný kód nebo náhodnou výhru.
V gamifikačních nástrojích, kde není výše výhry předem určená jinou metodikou.


Ve Scénářích vyberte kampaň, ve které chcete použít losování.
Klikněte na ikonu dárkových kódů a vyberte Náhodný kód založený na míře pravděpodobnosti.
-* Pokračujte tlačítkem Spravovat.






V manažeru kódů vytvořte potřebný počet sad pro kódy s výhrami.
Ve sloupci Pravděpodobnost v % určete pravděpodobnost výhry pro danou skupinu kódů.

Aplikovat lze mechanismus denních i unikátních kódů, případně kódů z API.
Platný rozsah pravděpodobnosti je od 0.001 do 99.999 %.
Pokud součet pravděpodobností nedosáhne 100 %, budete upozornění.
Pokud součet pravděpodobností nedosáhne 100 %, bude losování probíhat v intervalu součtu pravděpodobností.




Jak předat slevové kódy do e-mailového nástroje?

Mailocator defaultně posílá slevové kódy v poli promocode
Pokud ale potřebujete název vlastnosti změnit, je to snadné:

Jednoduše přidejte do HTML kódu inputu typu hidden do atributu value tuto masku: {{PROMO_CODE}}
<input type="hidden" name="opt_wincode" value="{[PROMO_CODE]}">

Pro předání názvu/textové informace uvedené u kódu použijte masku: {{PROMO_CODE_TEXT}}
<input type="hidden" name="opt_wincode_name" value="{{PROMO_CODE_TEXT}}">





Ověření funkčnosti



Ověření správně přidělené výhry je možné sledovat v monitoringu.
Proces přidělení výhry najdete pod PROMO_CODE_RAND.




Detail vyhodnocení losování výhry ověříte v detailu.

POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

SOUVISEJÍCÍ

Návod na vlastní design pro kolo štěstí

Postup pro vytvoření kola štěstí s vlastním HTML a CSS kódem

Jak na Thank you page v Mailocatoru?

Podívejte se jak lépe přivést své budoucí zákazníky zpátky na svůj web pod dokončení ověřovacího procesu.

Kolo štěstí

Oblíbeným gamifikačním prvkem je kolo štěstí, ve kterém je uživateli nabídnutá odměna za poskytnutí údajů nebo přihlášení odběru k newsletterů.

Označení konverze kampaně pomocí akcí

Kde nedochází k automatickému označení kampaně jako konvertované (např. přihlášení k newsletteru), je možné konverzi přidat pomocí akce a lépe tak vyhodnotit úspěšnost kampaně.

Laboratoř pro testování scénářů

Snadná cesta, jak si ověřit funkčnost scénáře v Mailocatoru je spustit laboratoř, kde vidíte celý průběh zpracování v čase včetně vyhodnocení podmínek a akcí uživatele

Vypnutí a zapnutí Mailocatoru parametrem v URL

Pokud potřebujete načas omezit kampaně a není k dispozici UTM parametr, můžete použít interní parametr Mailocatoru

Stojíte na začátku?

Individuální poradenství

Nevíte, jak zlepšit výsledky vašich kampaní, anebo máte pochybnosti o efektivitě vaší práce? Rádi vám poradíme přímo s vašimi daty a ve vašich kampaních.

Vyberte si, s čím chcete poradit, která data vašich kampaní zlepšit a které novinky vás zajímají.

Zeptejte se...

Školení

Vyberte si z nabídky našich školení, nejsou omezená platformou, mohou být pojatá obecně ale i přesně zacílená na vaše potřeby. Místo školení nerozhoduje.

- obecné školení
- školení na míru
- on-line školení

Nabídka školení

Technická podpora

Pracovníci naší technické podpory jsou vám ochotni kdykoli poradit s vašimi dotazy. Ať již se týkají vlastního nastavení nebo jeho kontroly.

Jsme vám k dispozici on-line - e-mail, instant messaging - i prostřednictvím telefonu.