Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Blog / Knowledge base

Aktualizace: 27. duben 2020

Automatické zobrazení odkazu do e-mailové služby

Přesměruje uživatele přímo do jeho freemailu a zvyšte šanci na potvrzení double opt-in zprávy


Usnadněte cestu uživatele k potvrzení odběru zpráv

Do HTML kódu pop-upu přidejte seznam freemailů, které chcete uživatelům nabídnout:

Příklad pro Yahoo:
<input type="hidden" data-vendor-name="Yahoo" data-vendor-domain="yahoo.com" data-vendor-url="https://email.yahoo.com" />

Vytvořte hidden inputy s atributy data-vendor-name pro název freemailu, data-vendor-domain pro doménu v e-mailové adrese, odkaz (na který bude uživatel přesměrovaný) zapište do atributu data-vendor-domain


Do HTML stránky s poděkováním přidejte následující kód, který zobrazí odkaz pro přesměrování uživatele do freemailu:
<span class="mlctr-email-vendor-link" style="visibility:hidden">
     <a href="%url%" target="_blank">Go to %name%</a>
</span>

Pokud uživatel vložil e-mail v doméně mimo vyjmenované freemaily pomocí hidden inputů, například firemní e-mail, tato hláška se nezobrazí.



POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

SOUVISEJÍCÍ

Tagy pro nahrazení obsahu

Propisování libovolných polí do obsahu kampaní, včetně ovlivnění jmen CSS tříd, lze v Mailocatoru udělat několika způsoby.

Akce setval – změna hodnot ve formulářích Mailocatoru

Pro dynamické změny výchozí hodnoty v pop-upech lze použít akci setval

Automatické opravy překlepů v e-mailových adresách

Mailocator dokáže na základě strojového učení opravit řadu běžných překlepů v e-mailové adrese a upozornit na ně uživatele.

Změny v importu slevových kódů od 1. 12. 2020

Pokud používáte v Mailocatoru slevové kódy, prosím, věnujte pozornost následující informaci

E-mailing: Fénix, který povstal z popela

Pokud byste se v roce 2009 zeptali marketingových specialistů na budoucnost e-mailingu, nepochybně by řada odpovědí předvídala ústup ze slávy a nevalnou perspektivu.

Losování náhodného slevového kódu

Potřebujete losovat náhodnou výhru anebo kód ke gamifikačnímu pop-upu? Mailocator umožňuje jednoduše nastavit pravděpodobnost na setinu procenta, náhodně vybrat výhru a doručit ji do e-mailového nástroje.

Stojíte na začátku?

Individuální poradenství

Nevíte, jak zlepšit výsledky vašich kampaní, anebo máte pochybnosti o efektivitě vaší práce? Rádi vám poradíme přímo s vašimi daty a ve vašich kampaních.

Vyberte si, s čím chcete poradit, která data vašich kampaní zlepšit a které novinky vás zajímají.

Zeptejte se...

Školení

Vyberte si z nabídky našich školení, nejsou omezená platformou, mohou být pojatá obecně ale i přesně zacílená na vaše potřeby. Místo školení nerozhoduje.

- obecné školení
- školení na míru
- on-line školení

Nabídka školení

Technická podpora

Pracovníci naší technické podpory jsou vám ochotni kdykoli poradit s vašimi dotazy. Ať již se týkají vlastního nastavení nebo jeho kontroly.

Jsme vám k dispozici on-line - e-mail, instant messaging - i prostřednictvím telefonu.