Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Blog / Knowledge base

Aktualizace: 11. srpen 2020

Akce v Mailocatoru - onSubmit

Dynamická změna události onSubmit na základě chování uživatele

Co jsou Akce?

Pokud nevíte, jak fungují akce, doporučujeme se napřed seznámit s Akcemi v Mailocatoru.



Událost OnSubmit a dynamická změna eventu

Během řízení pokročilejších scénářů může vzniknout potřeba ovlivnit parametry eventu onsubmit, nejčastěji podle:
vyplnění formuláře (např. zaškrtnutí přihlášení k odběru),
chování návštěvníka,
stavu cookies nebo dataLayeru.

Akci lze odesílat kromě parametru funkce mailocator.action.do() také pomocí hodnoty atributu mlctr-action, který můžete dynamicky měnit.
Obsah parametru funkce mailocator.action.do() měnit dynamicky nelze, prohlížeče takový pokus mohou považovat za porušení pravidel bezpečnosti.


Případová studie:
Dotazník s možností přihlášení k odběru newsletterů

Zobrazený formulář pro odeslání dotazu v kampani INQUIRY může, pokud k tomu uživatel dá souhlas, také předat e-mailovou adresu do nástroje pro rozesílání newsletterů (ESP).

Najděte v HTML kódu kampaně tag FORM.
Parametr funkce mailocator.action.do() nechte prázdný.
Doplňte atribut mlctr-action
Do hodnoty atributu vložte požadovanou výchozí akci.
<form onsubmit="return mailocator.action.do()" mlctr-action="subscribe:1|send">






Po zaškrtnutí checkboxu - souhlas s přihlášením k odběru - změňte hodnotu atributu mlctr-action

Přidejte událost k checkboxu a její pomocí změňte hodnotu atributu mlctr-action
Pokud je checkbox označený, chceme poslat do Mailocatoru událost pro odeslání dotazu a současně pro přihlášení k odběru - subscribe:1|send
Pokud uživatel checkbox neoznačil, formulář se odešle akcí send
<input type="checkbox" value="1" onclick="this.checked ?
(document.querySelector('[mlctr-action]').setAttribute('mlctr-action','subscribe:1|send')) : (document.querySelector('[mlctr-action]').setAttribute('mlctr-action','send'))">



POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

SOUVISEJÍCÍ

Návod na vlastní design pro kolo štěstí

Postup pro vytvoření kola štěstí s vlastním HTML a CSS kódem

Jak na Thank you page v Mailocatoru?

Podívejte se jak lépe přivést své budoucí zákazníky zpátky na svůj web pod dokončení ověřovacího procesu.

Kolo štěstí

Oblíbeným gamifikačním prvkem je kolo štěstí, ve kterém je uživateli nabídnutá odměna za poskytnutí údajů nebo přihlášení odběru k newsletterů.

Označení konverze kampaně pomocí akcí

Kde nedochází k automatickému označení kampaně jako konvertované (např. přihlášení k newsletteru), je možné konverzi přidat pomocí akce a lépe tak vyhodnotit úspěšnost kampaně.

Laboratoř pro testování scénářů

Snadná cesta, jak si ověřit funkčnost scénáře v Mailocatoru je spustit laboratoř, kde vidíte celý průběh zpracování v čase včetně vyhodnocení podmínek a akcí uživatele

Vypnutí a zapnutí Mailocatoru parametrem v URL

Pokud potřebujete načas omezit kampaně a není k dispozici UTM parametr, můžete použít interní parametr Mailocatoru

Stojíte na začátku?

Individuální poradenství

Nevíte, jak zlepšit výsledky vašich kampaní, anebo máte pochybnosti o efektivitě vaší práce? Rádi vám poradíme přímo s vašimi daty a ve vašich kampaních.

Vyberte si, s čím chcete poradit, která data vašich kampaní zlepšit a které novinky vás zajímají.

Zeptejte se...

Školení

Vyberte si z nabídky našich školení, nejsou omezená platformou, mohou být pojatá obecně ale i přesně zacílená na vaše potřeby. Místo školení nerozhoduje.

- obecné školení
- školení na míru
- on-line školení

Nabídka školení

Technická podpora

Pracovníci naší technické podpory jsou vám ochotni kdykoli poradit s vašimi dotazy. Ať již se týkají vlastního nastavení nebo jeho kontroly.

Jsme vám k dispozici on-line - e-mail, instant messaging - i prostřednictvím telefonu.